Що в нашому розумінні є спілкування? Здавалося б – це дуже просто: розуміти один одного. Для цього існує багато засобів. І найпоширеніший – мова. Мова є найдієвішим інструментом висловлювання думки. Але він стає важкодоступним, якщо відсутні умови його розвитку, а найважливіше – якщо вони відсутні для оволодіння інструментом іншомовного спілкування. У цьому ми вбачаємо важливість опанування іноземною культурою комунікації школярів, особливо на початковому етапі навчання.

У наш час іншомовне спілкування стало широкодоступним, дякуючи сучасним технологіям, світовій мережі. Заняття з прикладної інформатики сприяють розвитку умінь та навичок дітей працювати з доступними засобами спілкування на початковому етапі навчання. Це викликає високу зацікавленість учнів у процесі навчання, сприяє виробленню стійкої мотивації у здобутті знань, формує та розвиває комунікативну культуру школярів. Цим ми підкреслюємо важливість і великий потенціал вивчення курсу «Прикладна інформатика».

Факультатив «Прикладна інформатика» призначений для формування попередніх знань, навичок і умінь учня для опанування комп’ютерних та інформаційних технологій (ІКТ) на подальших етапах навчання. На цій стадії учні глибоко не вивчають ніяких прикладних засобів. Основна увага зосереджується на формуванні у них основних понять, пов’язаних з ІКТ, а також на розвитку  базових знань, умінь і навичок, які вони отримують на уроках з інших предметів.

Учні наприкінці курсу оперують з базовими інформаційними технологіями (назви частин комп’ютера), працюють зі словами (операції з текстом англійською мовою),  таблицями і базами даних, графічними зображеннями і мультимедійними засобами, елементами програмування.

Прикладна інформатика