Мета:

створення такої педагогічної системи, яка б забезпечувала:

  • поглиблену підготовку здібних, обдарованих дітей;
  • розвиток і саморозвиток особистості, яка чітко може орієнтуватися в нинішніх реаліях і перспективах соціокультурного розвитку, усвідомлює свою приналежність до світової багатокультурної цивілізації;
  • вивчення й запровадження прогресивного досвіду;
  • розумну гнучкість, креативність та інноваційність навчання;
  • культуру в усьому: у взаєминах, роботі персоналу, у середовищі, яке оточує гімназію.

Завдання:

  • провести психолого-педагогічний моніторинг учнів гімназії з метою виявлення інтелектуально обдарованих учнів;
  • провести анкетування учнів та батьків з метою виявлення інтелектуальних інтересів та запитів учнів;
  • на основі моніторингу та анкетування створити базу даних «Інтелектуальний потенціал гімназії»;
  • запровадити спецкурси та факультативи для інтелектуального розвитку учнів (логіка, риторика, сучасна ділова українська мова, практика написання творів тощо), за потреби створити авторські програми;
  • організувати роботу клубу інтелектуальних ігор;
  • налагодити партнерські стосунки з клубами інтелектуальних ігор області.